Tuesday, February 11, 2014

ေနမိတၱက၀ိဇၨာက်မ္း

ေနမိတၱက၀ိဇၨာက်မ္း 




           ေမာင္းေထာင္းသာသနာပိုင္ ဆရာေတာ္ဦးနိေျဂာဓ၏ အာကာသသွ်တၱက်မ္း
(ေနမိတၱက၀ိဇၨာက်မ္း )ေဗဒင္ေကာင္းကင္အျမင္ၾကည့္၀ါသနာပါသူမ်ား ေလ့လာန္ုင္ပါသည္။

ေဒါင္းလုပ္.......ေနမိတၱက၀ိဇၨာက်မ္း .pdf. (108.74 MB)

​ေဒါင္​းလုပ္.......​ေနမိတၱကဝိဇၨာက်မ္​း

1 comment:

  1. ခု link ကေန မေဒါင္းတတ္ဘူးဗ်ာ။ကူညီပါဦးဗ်။

    ReplyDelete